Nyheter | 12/09/2022 Høydepunktene fra Liebherr på Vei og Anlegg 2022

På Norges største messe for anleggsbransjen fikk Liebherr vist frem fremtidens anleggsmaskiner til gamle og nye aktører i bransjen.

Vi er en relativt liten aktør på det norske markedet foreløpig. Vi har hatt en formidabel vekst i løpet av de ti årene vi har vært her, forteller Håkan Nyhaugen, managing director i Liebherr Norge.

På messestanden i Lillestrøm kunne besøkende få ta og kjenne på nyheter og klassikere fra Liebherrs brede sortiment. Her var det blant annet hjullastere, dosere, belte- og hjulmaskiner.

Vi satser enorme ressurser på å ligge først og kunne tilby det beste og det mest økonomiske og miljøvennlige alternativet for våre kunder. For oss handler det om å skape god totaløkonomi for kundene, noe som betyr at maskinene må vare lenge.

Blant de som i dag kjører Liebherr er den tyske produsenten kjent for sitt lave drivstofforbruk og fokus på komfort og ergonomi.

Har du først prøvd en Liebherr så går du ikke bort fra det igjen.

Nye TA 230 har blitt godt mottatt i markedet og fikk naturlig nok ekstra stor oppmerksomhet på anleggsmessen. Les mer om den her.

Spesialtilpasset hjulgraver

Mange ønsker ekstra komfort og gode tilpasninger på arbeidsplassen man skal bruke store deler av dagen i. Hjulgraverne til Liebherr er blitt produsentens bestselgere i Norge. Nå har også nordmenn fått øynene opp for styling og skreddersøm. Graveren skal se bra ut, samtidig som den har masse komfort. På messen viste Liebherr en hjulgraver som har alt.

Les mer om hjulgraverne til Liebherr her.